مصاحبه آرشیو خبر ها
به اندازه ی سال 2006 قدرتمند هستیم

به اندازه ی سال 2006 قدرتمند هستیم

ماروتا در گفت و گو با اسپورت ایتالیا تاکید کرد که تمدید قرارداد آلگری تنها یک فرامالیته است و قدرت این تیم با تیم سال 2006 برابری می کند:

 

روند ما خارق العاده بود و این را بیشتر از همه به تیم و مربی مدیونیم. لازم به گفتن نیست که آلگری با ما ادامه خواهد داد و تمدید قرارداد هم صرفا یک کار تشریفاتی است و هرچه زودتر نهایی خواهد شد. این چند روز به تیم استراحت داده ایم، اما هفته ی جاری قرارداد را امضا خواهیم کرد. بعد از شکست برابر ساسولو یک نقطه ی عطف رخ داد، البته بخشی از به لطف بازکشت بعضی از بازیکنان از مصدومیت بود و از آن لحظه به بعد 24 برد و 1 تساوی کسب کردیم. ما از سختی های اولیه آگاه بودیم  و همچنین می دانستیم که می توانیم جبرانش کنیم. فکر نمی کردیم که سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شویم، اما خوشبینی کاملا حاکم بود.

 

این روزها بحث هایی در این مورد وجود داشته است که آیا این قدرتمندترین یووه ی تاریخ است یا نه و همچنین یووه در تاریخش واقعا چند اسکودتو دارد؟

 

سالهای زیادی گذشته است، بنابرین مقایسه دشوار است، آن یووه به اندازه ی یووه فعلی قدرتمند بود. باشگاه همیشه تمایلش به پیروزی را نشان داده است و اینکه ما 5 اسکودتوی پیاپی را برده است اتفاقی نیست.

 

اینتر و اودینزه برای اولین بار در تاریخشان در یک بازی بودن حتی 1 بازیکن ایتالیایی در ترکیب ثابتشان به مصاف هم رفتند:

 

داشتن نماینده ی ایتالیایی اساسی است، ما هسته ای از بازیکنان ایتالیایی داریم که کاملا می فهمند که رفتن به مصاف تیم های کوچک چه معنی ای می دهد و بازی ها را درست تفسیر می کنند. باید بهترین جوانان در گردش بازار را پیدا کنیم تا بتوانیم یک هسته ی ایتالیایی برای آینده هم بسازیم.

 

او سپس در مورد لیگ قهرمانان سخن گفت:

 

لیگ قهرمانان چیزی است که برای عادت به آن باید دائما ب چالش کشیده شوید. در این تورنومنت اتفاقا تعیین کننده هستند و اتفاقات می توانند به نفع و یا علیه تان باشد که چرا که تنها 180 دقیقه به طول می انجامد. ما دو بار منچستر سیتی را در مرحله ی گروهی شکست دادیم اما حالا آنها در نیمه نهایی هستند و ما نه. برابر بایرن ما تنها 90 ثانیه با صعود فاصله داشتیم. یووه همواره باید برای پیشرفت تلاش کند، ما همین الان هم می توانیم روی گروهی با کیفیت و با افراد فوق العاده حساب کنیم. در نهایت می خواهیم از هر فرصتی استفاده کنیم. ما با پل پوگبا رابطه ی بسیار خوبی برقرار کرده ایم و او بارها گفته است که اینجا خوشحال است، پس تمام شرایط لازم برای ماندنش برقرار است.

 

موراتا ممکن است به رئال برگردد. کونته هم روی بازگشت کوادرادو تاکید دارد:

 

آنها دو بازیکن مهم برای ما هستند اما دشواری هایی داریم که باید بر آنها غلبه کنیم. ما تلاش خواهیم کرد که این دو را نگه داریم. کاوانی؟ ما هدف خاصی نداریم، اما همیشه کیفیتش را ستوده ایم، اما او بازیکن پاریس سن ژرمن است و هرگز نذاکرات را شروع نکرده ایم، او برای خیلی از باشگاه ها مناسب است، نه فقط یووه. ما خط حمله ای شامل آلوارو موراتا، پائولو دیبالا، سیمونه زازا و ماریو مانژوکیچ داریم که به ما لحظات زیبای زیادی عطا کرده اند. لاپادولا؟ ما همه ی بازیکنان جالب در ایتالیا را مد نظر داریم، ما تا همین الان رولاندو ماندراگورا و خیلی از جوانان نویدگر ایتالیا را به خدمت گرفته ایم. ما همواره به دنبال جوانان ایتالیایی هایی که آینده ی خوبی دارند، لاپادولا بسیار خوب کار می کند و ما می خواهیم خریدهایی هم راستا با پروژه مان انجام دهیم.

 

در نهایت از ماروتا خواسته شد در یک کلمه بوفون را توصیف کند:

 

مغلوب نشدنی، چه به عنوان یک بازیکن و چه به عنوان یک انسان.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: